Airsoft House . cz

Dnes je:
ico_basket_off.gif, 515B Košík: 0 položek za 0,-

Kontakty

Debatujte o:

Airsoftové akce:

Žádná akce v dohlednu,
naplánujte!

Nově v bazaru:

Diskuse

5.5.2005 22:49Pako36: Prckův team
Tak vy chytrý pánove asi tak pred půl rokem se tady rozpoutala drsná diskuze o teamu [link] kterej je zrusen. Debatovalo se ze to mame zabalit ze se z nas nic nevyklube a co je potom toto? [link]
Skóre : 0
reagovat
6.5.2005 9:54P3T3R!$: re : Prckův team
Jo, stranky docela dobry, ale pak jsem kouknul na ty vase videa.....hahah. Ten boj v budovach byl jeden velkej kus vtipu. Nic proti ale pri takovym postupu by vas odrovnali hnedka! Alespon vas trochu obdivuju ze jste se plazili tim potokem...
Skóre : 0
reagovat
8.5.2005 13:54Pako36: re : Prckův team
V poho dik ale víš my se nezabíváme cqb tak se omlouvám za ten boj v budovách!
Skóre : 0
reagovat
6.5.2005 11:40John Miller: re : Prckův team
To brodeni me pobavilo, by me zajimalo proc jste se brodili po proudu toho potoka. Kdekoliv si prectes, ze brodeni je jen ta nejkrajnejsi meze. Pokud se do vody nemusi, nechodi se tam... Jo a to suseni veci... no, bez komentare. Uz vidim jak si v ostry akci susite po brodeni veci... ale nechci nijak rejpat
Skóre : 0
reagovat
6.5.2005 13:55Subi: re : Prckův team
Docela v klidu stránky. Zvláš se mi líbilo, jak ste si zvolili velitele terčem. Na to by v našem týmu mohli rovnou zapomenout a ještě bych tam postavil toho vola kterýho to napadlo.:-)

Jinak co se stalo před půl rokem, tak o tom vím veliký hovno, ale je vidět že vas to nezastavilo a to je hlavní.
Skóre : 0
reagovat
6.5.2005 19:47cybrex-john: re : Prckův team
To ce se stalo před půl rokem,o tom nic nevim,ale Váš styl boje po shlédnutí videi se mi zdá trochu hektický neboli bezmyšlenkový,ale to si můžu myslet jenom já a dokud Vás člověk nevidí dá se to těško posoudit.
Ale jinak celkem dobrý.
Skóre : 0
reagovat
8.5.2005 13:56Pako36: re : Prckův team
Ty vole to byla nebyla akce ale POCHOD seš slepej???????????????????????????????????? jenže tam to bylo ve vodě nejpotišejší jinak tam byli haluzky a ty delali mega rachot nllnn
Skóre : 0
reagovat
8.5.2005 14:17Dan S.: re : Prckův team
v ostre akci se veci nesusi ale jde se primo v nich a to pro nas taky neni problem
Skóre : 0
reagovat
8.5.2005 14:25John Miller: re : Prckův team
jo dobry, aspon mas trochu klidnejsi reakce nez Pako, ale stejne to brodeni podle me nemelo smysl, jo Pako psal ze tam byli haluzky a delali kraval, ale vzdyt to byl "jen" pochod, ne?
Skóre : 0
reagovat
8.5.2005 14:43PRD: re : Prckův team
Oni chcou být drsní vojáci...:-)
Skóre : 0
reagovat
8.5.2005 14:55cybrex-john: re : Prckův team
No myslim že posudek vašeho teamu je stejný jako před půlrokem.Teda alspoň podle toho co jsem slyšel.
Skóre : 0
reagovat
8.5.2005 17:13Grandmaster: re : Prckův team
Jupí, zase si mužu rejpnout... to brodění je fakt krajní mez, je to velmi nepraktický. A argument že tam byly větvě je docela irelevantní-pochybuju že by ste se tim nějak zvlášt prozradili, navíc ono se dá i po suchejch větvích chodit po tichu. Hlavně že v tý vodě ste byli super stealth... a další věc-kdyby na vás nepřítel zautočil ve vodě, ste v prdeli...
Skóre : 0
reagovat
8.5.2005 21:04Casper: re : Prckův team
presne tak... a taky mi prislo divny ze tam drzel zbran za zasobnik a este k tomu i kdyz tam mel R.I.S rukojet...
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 12:44Pako36: re : Prckův team
R.I.S je dobra do budov ( na cqb) ale v lese se to lip drzí za predpazbí PODLE ME
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 12:42Pako36: re : Prckův team
¨Proc jsme v prdeli???????????????????? a navíc jo po větvích se da jít potichu ale des rychlostí metr za deset minut :) takze ta voda byla lepsi vec a navic to byl test kdo tam klidne vleze v 10 stupních celsia
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 15:29John Miller: re : Prckův team
Proc? Protoze se ve vode nemuzes tak dobre branit to je jasny. A zvlast, kdyz jste byli ve vode az po krk. Kdyby sis nekdy precet nejakou prirucku, tak bys zjistil, ze se rychlost pochodu muze snizit i na 0,25km za hodinu!!! S tebou se ale o tom nema cenu ani bavit. A to, ze mate komplet vz. 95 a polni lahev NVA, coz je skoro kompletni vystroj co mate, je taky k pousmani, aspon teda kdyz se tady chlubis jaky jste maseri.
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 17:48Pako36: re : Prckův team
Drž hubu pi*o tak si prijet zahrat a dostaneš pře prdel a NVA lahev není komplet výstroj čekán na Taktickou vestu comando ale ty asi nevyš co to je že tak drž hubu a jak jsme byli po krk ve vode jsme jen skouseli kolik je tam vody víš PUSO
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 19:25John Miller: re : Prckův team
s tebou se neda rozume mluvit...
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 17:05Grandmaster: re : Prckův team
V prdeli ste protože z vody se dost blbě utíká. Jakmile ste ve vodě, ste snadná kořist... já teda po větvích chodim potichu a rozhodně ne metr za deset minut. A taky by mě zajímalo jesli ste celej pochod šli tak kchul vohlý... to by vás po 20 kilákách chytnul pěknej heksnšus :D
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 12:40Pako36: re : Prckův team
jo samo byl to jen pochod ale trenovali jsme taky vís
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 14:53Hudzi: re : Prckův team
Držení zbraně za zásobník je celkem běžná věc i v reálu, na to bych neviděl nic divnýho. Držet zbraň za R.I.S. rukojeť na předpažbí je mnohem lepší než přímo za předpažbí. Líp se s tím míří, manipuluje se zbraní atd. Na videa sem nekoukal a ani to neplánuju... Suchý větve jsou všude. Navíc myslím že pohybem ve vodě děláš pronikavější zvuk kterej jde líp identifikovat. Když nepřítel uslyší čvachtat vodu tak vás nejspíš bude hledat ve vodě, zato praskání klacíků může bejt kdekoliv. Další věc je, že na těch 50m na který se většinou bojuje, stejně nepotřebuješ bejt extra tichej, páč tě na tu vzdálenost stejně uvidí. Zlepšení u vás je, AEG. Ale co výstroj? Vím že to říká ten pravej, ale už se na tom pracuje. :-)
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 17:52Pako36: re : Prckův team
konečně někdo trochu rozumějš. No tak my na výstroji taky pracujeme jinak pohyb vodou byl spíše pro spestření ale aji tak tam to byl samej keř a třeba v podvečer když se de tou vodou fakt potichu tak se dosaneš dost blízko.Ještě k té rukojeti pro mě je ta rukojet celkem daleko takže v prirode chodím spíš za zasobák a nebo za předpažbí (muj osobní názor me se tak proste chodi líp) ale v budove je fakt lepsi rukojet to s tebou urcite souhlasím.
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 18:06Dan S.: re : Prckův team
a) pokud mate nejake problemy ohledne stylu naseho jednani na nasich akcich tak bezte do prdele
b) vybaveni za 20000000000 ti zivot pred kulickou nezachrani (presvedcil se o tom 5.DOČR)
c) jestli si myslite ze ste lepsi tak muzeme dat nekdy zapas a uvidi se kdo ma pravdu. Protoze dejiny pisou vitezove.
Dan S. member of [link]
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 20:02John Miller: re : Prckův team
Tady je videt o co vam jde. Proste jit na akci a tam se vzajemne vystrilet, to neni ten nejlepsi pristup. Myslis, ze je pisou jen vitezove? Vsechno neni jen o tom zachranit se pred kulickou, ja osobne mam nejradsi na manevrech tu atmosferu, kdyz se sejde hromada lidi v military vecech a to "strileni" je jen takovy spestreni, ale vy to mate asi trochu jinak...
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 20:06P3T3R!$: re : Prckův team
S tou vodou uz to asi nezachranite chlapi. Proste to byla pi*ovina a zbytecnost... Vase argumenty byly chaby a jestli si myslis ze kdyz tady budes nadavat na nas subjektivni nazor (kterej mimochodem muzes prejet ocima a dal si ho nevsimat NEBO se z nej treba poucit), tak tu vazne diru do sveta neudelas. Ne, ty se tu jen vztekas Pako...
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 21:31Vorel: re : Prckův team
NO takhle. Nejprve jsem vás chtěl alespoň trošičku pochválit, jako že se snažíte a tak ...

Ale po tom co jste tady předvedli vás mám za absolutní magory...
Co me dost urazilo je napis na prvnich strankach "kvuli hajzlum zruseno" - protoze jestli nekoho kdo vas kritizuje a tim vam dava prilezitost se zlepsit nazvete hajzlem, jste asi slusny ignoranti

Co me dost pobavilo "prijed dame bitku a kdo je lepsi" hahaha nebudu vubec komentovat

vystroj te pred kulickou neuchrani - vystroj ti pritizi. Jses (pri AS) vetsi cil a taky se hur pohybujes samozrejme.. ALE tady jde zase videt komu jde o co pri AS - jestli STRILET STRILET VYHRAT DOSTAT CO NEJVIC NEPRATEL HURRAAAA
nebo se fakt venovat simulaci konfliktu.... treba my posledni dobou vetsinu akci zakoncujeme bez jedineho vystrelu... Nevim ja jsem mel dlouhou dobu vystroj za 10 000 ale pistoli od vietnamcu... nejde mi o vyhru v AIRSOFTU


Voda byva opravdu jen posledni reseni... ale pokud uz se de tak se hodi vzit si na akci nejake lehke tenisky pro brodeni a nenamocit si kanady - pripadne puchyre by mohly poradne zneprijemnit zivot.

Protoze dejiny pisou vitezove. - HAHAHAHA dost dobry vy vitezove


ne fakt puvodne jsem chtel psat ze takhle dnes zacina vetsina AS tymu, ze se dokonce nebojite vody (a dost lidi ano) ze nejen blbnete...

Ale vas vystup byl fakt za vsechny prachy
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 6:27Pako36: re : Prckův team
Tak pane......
a) každý kdo tady do nás hustí tady neda link na jejich stránky. Proč???????????

b)Jo s takovýma blbama jako jste vy se to jinak neda prostě dame bitku dostaneme treba a pujdem dom chapeš!!!!!

c)pokud máš výstroj za 100 000 000 000 000Kč a maš kingcobru tak si fakt airsofťák jak prase, eomu coo děláš se říká MILITARY ne airsoft víš ono je pěkné že tomu říkaš airsoft ale v airsoftu bys dostal na prdel podle toho co mas za gun a navíc když akce skončí bez jediného výstřelu tak to neni akce ale blbej sraz militaristů

d)jo jistě před akci pujdu k větnamcům abych si koupil jejich "odidasi" do vody ne ???? jistě půjdu v bílích teniskách do akce si delas prdel ne to je horsi nez jit tou vodou v kanadách :D:D:D za to by tě v AČR nakopali do prdele.

e) takhle dnes zacína většina teamu ?????? tak to bych chtěl vydět jjestli většina začínajících eamu mu 8 aeg??? jinak v airsoftu teoreticky jde o to aby jste vystřilel co nejvíce nepřatel jo to jde teoreticky aji v realu jinak když chceš napodobovat nějakej konflikt tak spíš děláš military airsoft třeba si stahni nějake video z německa nebo anglie a tam jsou takové videa kterem by se zasmal každej. Oni maji taky hovno vybaveni a my jako rok starý team nemůžem být namakaní jako tým kterej to delá dvacet let víš. Dlouho jsme čekaly než si kazdej nejak vydelal na AEG a ted po nas ches aby jsme si koupili výbavu za 10 000? ses teda dobrej hlavne že máš king cobru
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 21:18John Miller: re : Prckův team
takhle to skoncim: kdybych na vase stranky narazil sam, nereknu ani slovo, ale kdyz tady nekdo napise, jaky jste vyborny, atd. tak nevim nevim, jo a taky co se da cekat odlidi, ktery verili tomu aprilovymu zertu na airsoft-club.net, ze se CA a Marui slucujou dohromady :-)
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 21:35Vorel: re : Prckův team
pekne receno... presne tak kecy typu

"podivejte co se z nas vyklubalo"
"jsme dobry rozstrileli byvhom vas"

jsou fakt dost smutny
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 21:50Le Gargamel: re : Prckův team
Tak ten dřívější konflikt zde si pamatuju. Co dodat?

Vybavení týmu se zlepšilo, lidé zůstali stejní.
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 22:10Hudzi: re : Prckův team
Pravda. Už ta věta v popisku diskuze zní dota arogantě. Jako "Hele mi máme fšychni AEG, teď sme ten nejvýc nejkrutější hypersuperultramegasuperspešlrendžrrumcajs airsoft tím na svjetě a všechni vystřílýme, páč máme točáki nejmýň na 300 kulý a 160 brko v základu TM a vono to jako fakt vidrží, já tomu totiž jako fakt rozumým, páč už my je 14 a mám za sebou pjet třýd zvláštný školi vole, HEČ"

Pravda je, že já taky nemám prakticky žádnou výstroj, ale už sem vystřídal několik AEG. Ale teď místo upgradu a příslušenství na zbraň radši zainvestuju do výstroje, než abych běhal jako hadrák, ale zato kvér za x desítek tisíc. Je vidět, že vám jde jen o to, po nedělním obědě vyběhnout za barák, vykropit točáky a jít domů. jestli na sobě máte tepláky a batoh Adidas, oboje samozřejmě GI v novém maskovacím vzoru Orange on orange, nebo GI komplet, helmu, vestu, sumky, a dalších x milionů věcí který tady nemá cenu rozebírat... prostě jste sportovci a myslím že se nemáte čím chlubit. Tak asi takhle...
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 6:32Pako36: re : Prckův team
No tak to si asi moc nepamatuješ pač jsem zustal jen ja stejnej jinak všichni noví a DÍKY ZE JSI NEBYL JAKO TADY TI NAMACHRENCI. :)
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 6:30Pako36: re : Prckův team
My jsme to s tím že se spojují mysleli taky ze srandy víš a my sme se vychvalovali ?? jen jsme chtel ríct tomu kdo ttady byl tak pred rokem tak aby videl že z kluka v teplakách s trubickou z ktere strilel kulicky do vzdalenosti 2 metry stalo NĚCO VÍC
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 22:14Salamandr: re : Prckův team
Ježkovy zraky. Probůh! Co jste to za nevzdělance, že ani nevíte, jak se věsí česká vlajka? Pokud se nachází ve svislé poloze, tak rudý pruh patří napravo, ne nalevo!!
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 22:32Hudzi: re : Prckův team
Jo a ještě něco, jen taková drobnost... Na G36 je těch konverzních setů, bo možností předělání víc než 4. Takhle z placu mě hned napadá G36E, G36K, SL-9, MG36 a XM-8...
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 6:39Pako36: LOL
S TOU ZVLÁŠTNÍ ŠKOLOU JE TO NA TOBĚ VYDĚT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A NAVÍC JA O TOM VÍM ŽE SE DĚLÁ VÍC KONVERZÍ A PROČ O TOM MLUVÍŠ JA JSEM NEŘIKAL ŽE JSOU JEN 4 JINAK BTW.: KLDYŽ MATE PROBLEM UŽ PIŠTE NA MAIL NA TUTO STRANKU JA UŽ NEPACHNU TAKŽE THE END nllnn
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 22:40Le Gargamel: re : Prckův team
Kruci no jo, máš recht, tý vlajky jsem si ani nevšim!
Barbaři nevlastenečtí!
Fuj!
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 22:44Hudzi: re : Prckův team
Kdo ještě neviděl fotky, nechť tak učiní, páč je to lepší než Božský Bruce. :-)
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 21:44cybrex-john: re : Prckův team
to sedi,lepsi než božský bruce

Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 22:49Dan S.: re : Prckův team
Vlajku sem dal otocit o 90 stupnu a nejak sem nezkoumal jak se ma presne veset, lepsi nez jedni experti na jakemsi sportovnim utkani kteri prohodily modrou a bilou. Jinak k vybaveni, ja a Pako si ted budeme kupovat takticky vesty, za zbytek tymu se stydim. Jinak ta voda byla jenom tak (btw. kdyz mas dobry kanady a dobra obute tak se ti puchyre neudelaj) na efekt (zkusil jste nekdt vodu pri 10°C, fakt osvezujici). Ja osobne mam zbran v zakladu (akorat tocak) a prikoupim max 120 a jeste trochu vizualnich upgradu (UMP pazba a RIS predpazbi)
Skóre : 0
reagovat
9.5.2005 22:52Dan S.: re : Prckův team
Jinak k tomu ze sme tomu verily to neni pravda, nikde tam neni napsane ze je to pravda, je tam akorat odkaz na airsoft-club a at si kazdy udela nazor sam (pokud dovede), Jinak Pako je cholerik a porad rapli tak to tak neberte.
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 6:50Pako36: re : Prckův team
BTW.: poslední slovo my nejsme team ktery chodí a strili kolem sebe a do kazdeho mysta kde se neco hne jak terminator ani nemame m160 prostě ne o taktoce možna něco vědět budem když nas trenoval jeden z nejlepsich teamu v ČR. THE EDN
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 7:15Hudzi: re : Prckův team
Aha. A podle čeho se hodnotí "jeden z nejlepších týmů v ČR"? Podle doby působnosti, chování, síly pružiny, ceny vybavení a zbraní...??? Trénoval...to už je fakt jak hokej...
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 8:08Jonny: re : Prckův team
Nějak se mi zrovna nezamlouvá, jak se tu do nich navážíte. Tak dělají i něco špatně. Nemají předpisovou výstroj. To ještě není důvod, proč se do nich trefovat. Nenazvali se žádným názvem reálné jednotky, tak ať se třeba staví na hlavu. Prostě dělají AS ne military AS. Když jsem to tu jednou začal dělit, tak z toho vyznělo, že více lidí tu dělá jen AS. Tak proč vám vadí?

Je pravda, že by vám neškodilo trochu skromnosti a soudnosti. ;o)

My také chodíme vodou a nevidím v tom problém. Kolikrát člověk leze celý den vodou. Proč? Protože se to někomu líbí, někdo dostal nápad, že je to Vietnamový. Já tohle neřeším, stejně nosím Junge, tak voda vyteče.

Shrnul bych to asi takto. Jsou mladí, postupně se budou zlepšovat a přestanou dělat i chyby. Nechte je žít. ;o)
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 10:57Dan S.: re : Prckův team
Jo jeste takova drobnost, kdyz vam to kritizovani tak pekne de tak z jakych tymu ste vubec vy?? by me to celkem zajimalo
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 11:02John Miller: re : Prckův team
jasne, kolikrat je lepsi jit vodou nez po moste, protoze je to idealni misto pro prepad. Ale i tak.
2 Dan S. 5thsfg.er.cz
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 11:18Dan S.: re : Prckův team
Ale jo, celem pekny stranky, sice se me design zda trochu strohy ale to je vase vec. Celkem se me libi jak si jeden vas prislusnik plni tocak a vsude kolem ma rozsypany kule :D de videt ze na to nekdo ma. Akorat nevim proc specialka pouziva letecke rukavice. A co ty takticke vesty?? sou to originaly nebo jenom pekne zhotovene kopie?? A na co mate plynove masky?? pouzily ste je aspon jednou??
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 11:46John Miller: re : Prckův team
jo, on chtel radsi tocaky, ale k CA dostal tocak :( Proc bychom nemohli pouzivat letecky rukavice, pokud nevis, tak delame 90-95 a to nic lepsiho nebylo. Taktiky jsou origo ETLBV. Masky mame M10 a jednu CM-4. zrovna na ty akci kde se to fotilo jsme je pouzili, jelikoz nam tam nahoru hodili slzak :-) Jeste ohledne plneni: kdyz se specha, tak to jinak nejde :-)
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 12:08Dan S.: re : John Miller
OK pouzivejte si co chcete, jinak kdybych neco takovyho ohledne tocaku napsal ja nebo Pako (kdyz se specha, tak to jinak nejde) tak nas tady zacnou kritizovat za to ze jsme nejvetci kropicove :D, aspon de videt co je tady za lidi :(
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 12:31John Miller: re : John Miller
jaky lidi? jo a tech kuli u toho tocaku tolik nebylo, tak 10-20. a nebudeme si pouzivat co chcem, ale co pouzivala SFG v letech 1990-95
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 13:33Dan S.: re : John Miller
neboj ty mezi ne nepatris; 10 - 20 kuli ti muze zachranit kuzi ale to sem nebudu plest nebo z toho bude dalsi flamewar; ale pouzivate co chete protoze vy chcete pouzivat to co SFG
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 13:51John Miller: re : John Miller
mas pravdu. jsi podstatne inteligentnejsi nez pako :-) jj, 20 kuli te zachrani, ale vetsinou jen pokud je mas v zasobniku, a pokud mas celej pytlik kulicek, tak to neni tak hrozna ztrata.
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 14:02Pako36: re : John Miller
jo no když je někdo kropič tak mu to neva je videt ze ste rozmazleny klučíci kterym maminak dava penize na airsoft pač takovou výstrij by si za svoje nekoupil!!!!!!!!!!
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 14:10John Miller: re : John Miller
TAK ABYS VEDEL, NAS VELITEL ROZVAZEL VIC JAK PUL ROKU LETAKY ABY SI NA TU M4KU VYDELAL!!! TAK TADY PRISTE NEKECEJ BLBOSTI O KTERYCH NIC NEVIS!!! ZNOVA JSI ME PRESVEDCIL O TVOJI NAPROSTY DEBILITE!!!
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 14:13Pako36: re : John Miller
FUCK OFF? KISS MY ASS AND SUCK MY DICK KOKOTE THE END
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 14:16John Miller: re : John Miller
bez komentare... myslim, ze si kazdy clovek o tobe uz udelal ten nejhorsi mozny usudek...
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 14:05Dan S.: re : John Miller
jo no, mozna je to tema 2 rokama rozdilu mezi mnou a nim. v tomto veku to dela hodne a taky mame jiny povahy. Jo no, me jednou zachranila posledni kule ale to byla spis haluz
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 13:58Pako36: re : Prckův team
Chtěl bych ti poděkovat za trochu pochvalení. Díky moc nekdy muzem dat match
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 14:28Grandmaster: re : Prckův team
Pako, možná kdyby sis tolik nevotvíral hubu bylo to ourajt.
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 14:39Pako36: re : Prckův team
s váma to ale jinak nejse vy jste tak hrozně ubohý že se mi chce brečet
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 14:52Grandmaster: re : Prckův team
Ještě že tě neznám, bych ti nejradši urval hlavu a nasral do krku, smrade drzej...
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 14:54Hudzi: re : Prckův team
Ty voe to je debil!!! Hele Pako, ten nick ti sedí víc než dobře, ale asi bych ještě trochu přitvrdil... Si jako myslíš že přijdu domů, řeknu matce o 36 litříků na výstroj a ona mi je dá? Seš vůbec normální? Pracoval si někdy vůbec? Máš mozek? Vím že to pro tebe asi budou dost těžké otázky, ale prosím, snaž se na ně odpovědět alespoň jako cvičená opice a ne jako naprostej debil bez mozku. Idiote. Ty seš fakt jeden z největších dementů co sem kdy viděl...
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 15:16P3T3R!$: re : Prckův team
Nevim jak ostatni, ale ja se tady po dlouhy dobe bavim. Sice je to na ukor jednoho nizkointeligentniho blbecka, kterymu uz pred asi 50 reakcemi dosly argumenty, ale je to k smichu. Opravdu ti musim podekovat Pako, ozivil si tuto diskuzi.

Jeste ze vas trenoval nejakej suprdupr nejlepsi tym v CR, ty by si potreboval protrenovat CESKY JAZYK !!! Ale chapu, ze kvuli tvemu handicapu (mentalni zaostalost) to pujde docela ztuha a nevidim jinou moznost nez transplantaci mozku :D.

Jo a Dane, kdyby Pako nenapsal, jak jste uplne uzasnej tym (zvolil trosku opovrhujici formu), tak se do nej nenavazime. Verim, ze kdyby si tu diskuzi zacal ty, tak k tomu nedojde...

2 Pako: Vis ve vojenskych konfliktech nejde jenom o to vykosit co nejvic lidi, ale vyradit strategicky cile...

Doufam, Pako, ze uz na tuhle diskuzi nevlezes, jak si sam slibil a nebudes reagovat, protoze uz me opravdu nebavi prelouskavat tvoji mizernou cestinu a o tvym slovosledu ani nemluve... Adios.
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 15:24P3T3R!$: re : Prckův team
Jeste par vet.

Uz mi na tebe ani moje, podle me pomerne rozvinuta zasoba nadavek.

Uz me dokonce boli ruka z toho jak musim reagovat na tolik picovin, kterych jsi za tu dobu vychrlil.

Ale uplne nejvic me potesili Hudzi, Grandmaster a John Miller, protoze pisou CESKY... Ano, opravdu je to k precteni!!!!! :D
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 15:42Dan S.: re : Prckův team
Ja vim, zitra ho za to proliskam :), ja netvrdim ze sme nejlepsi ale taky neni pravda ze sme nejvetsi socky. Spis to vidim ze nsjsme lamy ale mame se porad co ucit (jako asi vetsina z vas). Jinak rozbit hubu by potrebovali i nekteri lidi z nasehho tymu. Malem se mnou seklo kdyz sem jednomu (nebudu jmenovat) rekl ze by bylo dobre si koupit takticke vesty a odpoved byla ze si radci koupi 150ku. Jestli tento vyvoj pujde dal tžak u tymu koncim a su zvedavy jak na tom budou treba za pul roku, za rok. No uvidime
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 15:51Le Gargamel: re : Prckův team
Tady to teda jede. Jinak vo těch penězích to bylo vod Paka velký rejpnutí do žeber, nevim jak ty, ale já jsem rád, že ze svých mizerných příjmů snad časem ušetřim aspoň na tu Marui MP5K. A ti, co se tomuhle věnujou přímo jako sportu, tak tys nasral asi nejvíc,protože ty do toho vrážej už vopravdu těžce vydřený prachy, a že to nejsou zrovna malý částky.
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 16:02Grandmaster: re : Prckův team
Nejde o váš tým, spíš o to jak se chová Pakoň
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 16:26Vorel: re : Prckův team
Hm, je sice pěkné "já si kupuji výstroj, oni ne"
dále "on chtěl radši 150"
"to on je hloupej on uz nic rikat nebude"

Ale musis si uvedomit, ze podle clenu tymu se tym posuzuje! (prekvapive zjisteni, co)

Jestli si myslis ze lidi od vas z tymu jsou spatni tak jednoduse odejdi a dej se k jednotce ktera za to stoji, ne??


No jinak k ty obuvi. Pokud si namočíš ponožky, tak se ti MNOHONÁSOBNĚ zvyšuje riziko puchýřů. Zkus si vlést do řeky a potom si dát s báglem třeba 10 km.... no ono by možná stačilo i 5.
Já osobně si měním ponožky kdykoliv je to možné - nejen "nohy v suchu" , ale i "bez puchýřů".
A pozor, žádné "to by měl voják vydržet" -musí se myslet do budoucna, za pár dní můžou být nohy neschopné pochodu a tak ohrozit celou jednotku. Protože ono né vždy funguje "bolí mě nohy kašlu na to" - i když to nemusí být tvůj případ.

BTW Pako je naprostý pako ((-: A i když je tu smajlík, tak to nemyslím jako vtip.
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 17:42John Miller: re : Prckův team
Správně řečeno. jako zdravotnik vim co to jsou puchyre velmi dobre. znam mnoho nohou :-) jeste k ty vystroji: me treba udela daleko vetsi radost chranice na kolena nez treba nejakej upgrade. Ale kazdej je jinej. Ale Pako to s tema penezma fakt prehnal, zrovna ten co tam plnil ten tocak je ten co vic jak pul roku jezdil po meste a roznasel letaky a pak si za tezce vydreny penize koupil AEG.
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 19:13Hudzi: re : Prckův team
Millere, to jsi mi nikdy neřekl že seš takovej fetišista. :-) Já se momentálně taky víc těším na výstroj než na upgrade. Nejmíň tejden v ní budu chodit i spát. :-) Ale to chce nejdří vydělat prachy... Furt nevím co mám dělat s těma nomexkama od tebe. :-)
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 19:20John Miller: re : Prckův team
ale chapes... ja za nic nemuzu :-) Objednal sis velikost 8, já poslal velikost 8 :-) Hod inzerat na portal, hodne lidi tam kupovalo nomexky cislo 8. Myslim ze i Billy a Ace maj 8cku
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 20:56Pako36: re : Prckův team
Sice jsem parkrat zaslech že tady už nemam psát a řekl sem to i ja.Takže nechtěl jsem touto diskuzí poškodit nějak naš team a uz vube ne vás jen jsem chtel napsat(tem co znali tým "prckův team" tak že už to neni jak to byvalo) možná se to zdalo trochu provokující. Tak se vam tay všem VEŘEJNĚ OMLOUVAM, vím že je na to už asi teď pozdě ale prostě sorry. Někdy mužeme dat přatelák. Tak sorry
Skóre : 0
reagovat
10.5.2005 21:51Vorel: re : Prckův team
Alespon neco. Ne fakt kluci, kazdej bere airsoft trosku jinak a nikdo nema pravo rikat ze ten zpusob jaky delaji oni je spravny. Proto by se nemel nikdo nad nikoho povysovat - at uz jde o military- soft, nebo sport- soft, nebo neco mezi tim.
Skóre : 0
reagovat
11.5.2005 8:15pako36: re : Prckův team
Jo přesně tak fakt se omlouvám sorry možn ato vyznělo tak ale nemyslel jsem to tak. Prostě jsem to myslel osobně na sebe že jsem b¨ěhával s kalachem od větnamců a teď mam aeg a neběham v teplákách. Btw.: omlovám se za čárky a háčky ja jsem zvyklej psát bez čárek a háčků z chatu.
Skóre : 0
reagovat
11.5.2005 8:15pako36: re : Prckův team
Jo přesně tak fakt se omlouvám sorry možn ato vyznělo tak ale nemyslel jsem to tak. Prostě jsem to myslel osobně na sebe že jsem b¨ěhával s kalachem od větnamců a teď mam aeg a neběham v teplákách. Btw.: omlovám se za čárky a háčky ja jsem zvyklej psát bez čárek a háčků z chatu.
Skóre : 0
reagovat
ico_key.gif, 111B

Přihlášení

Jméno: Heslo:  
+ registrace | zapomenuté heslo?
ico_glass.gif, 554B

Vyhledávání

ico_mnews.gif, 107B

MailNews

Chcete-li být informováni o novinkách a změnách cen na tomto serveru, zadejte zde e-mailovou adresu a stiskněte odpovídající tlačítko.

Spolupracujeme

HISTORICKÉ ZBRANĚ, HISTORICKÉ KOSTÝMY, MEČE, KATANY, KUŠE - Historické zbraně, Luky, Kuše, Historická zbroj, Historické kostýmy, Kožené výrobky, Historické stany, většina zboží skladem, ručně kované výrobky, nože.

Paintball pro Kadaň, Žatec, Chomutov, Most a okolí

©2008 AirsoftHouse.cz, všechna práva vyhrazena application by MyHome | design by Frog-Graphics
TOPlist