Skóre : 0
reagovat
reagovat
7.12.2005 21:08Brooks: re : CO je NBU
že by Národní Bezpečnostní Úřad
Skóre : 0
reagovat
reagovat
7.12.2005 21:12Digimon: re : CO je NBU
New bor-up set,vzduchotechnika do AEG.....
Skóre : 0
reagovat
reagovat
7.12.2005 21:53Jelcin: re : CO je NBU
New Bore Up set...Znamena ze ma zvetsenej prumer a tim padem vetsi objem vzduchu...
Skóre : 0
reagovat
reagovat
8.12.2005 14:57Monty: re : CO je NBU
hh, tak to ses asi splet....
1)jak chces mit vetsi prumer valce, kdyz bys ho do mecha nemel sanci nacpat...
2)je to o tom, ze mas tichou hlavu pistu, ktera je este fikanejsi v tom, ze pri pohybu dozadu nevzniky podtlak, coz setri vnitrnosti a baterku a este par vychytavek(hodi se az pro pruziny 120 a vejs)
1)jak chces mit vetsi prumer valce, kdyz bys ho do mecha nemel sanci nacpat...
2)je to o tom, ze mas tichou hlavu pistu, ktera je este fikanejsi v tom, ze pri pohybu dozadu nevzniky podtlak, coz setri vnitrnosti a baterku a este par vychytavek(hodi se az pro pruziny 120 a vejs)
Skóre : 0
reagovat
reagovat
8.12.2005 20:29Jelcin: re : CO je NBU
O co s vsadime?...je zvetsenej vnitrni prumer valce zuzenim sten. Za 2. pokazdy vznika podtlak. nemuzes rict, ze tam neni. Byl by tam i kdybys sundal tesneni. Nevim co je podle tebe par vychytavek...Asi o vnitrnostech AEG moc nevis, co?
Skóre : 0
reagovat
reagovat
8.12.2005 23:18Razorjack: re : CO je NBU
NBU je good, ale má novou (doufám, že se nepletu) konkurenci v podobě setu od Guarderu, na Morrisovi ho mají za 1700 včetně pístu. Na portálu psali, že NBU od Systemy je sice o maličko lepší, ale zase vyžaduje pečlivější údržbu. Pro mě hraje podstatnou roli taky to, že Guard má, narozdíl od Systemy kovovou hlavu pístu, takže by to mělo pořádně rachotit...(Už takhle vydává můj milášek s M120 rachot těžkýho kalibru, neznám moc hlučnějších elektráren... :-)) Když už je to holt uřvanej kvér od CA, tak proč z něj neudělat ještě většího zvlhčovače trenek? :-)
Skóre : 0
reagovat
reagovat
9.12.2005 10:00Monty: re : CO je NBU
dobre, s prumerem sem se splet, ale to s tim podtlakem je pravda.....hlavy pístu mají v čelní straně vývrty, které umožňují proudění vzduchu pod těsnící "O" kroužek. Při pohybu pístu ve válci se tento "O" kroužek roztahuje a tím lépe vytěsňuje prostor mezi stěnou válce a hlavou pístu. Naopak při pohybu zpět (natažení) se "O" kroužek stáhne a zabrání tím vzniknutí velkého podtlaku mezi hlavou válce a hlavou pístu. Vzduch může vnikat do válce i zadní stranou (přes píst). Toto řešení zvyšuje výkon a zároveň snižuje spotřebu akumulátoru, který ve standardní zbrani nepřekonává nejen sílu pružiny, ale částečně i podtlak ve válci.
Skóre : 0
reagovat
reagovat
9.12.2005 10:04Monty: re : CO je NBU
ps: s tim prumerem sem rek kravimu, ale kvuli tomu jaks to napsal, uvedom si ze ten co se ptal asi vubec nevi vo co de, takze kdyz napises "vetsi prumer" kdo vi co si bude myslet...
Skóre : 0
reagovat
reagovat
9.12.2005 14:11Jelcin: re : CO je NBU
Me nemusis vysvetlovat funkci a princip NBUp setu a vyvrtu v hlave pistu. Ale nemuzes rict, ze tam neni podtlak. Vzdycky by tam byl, at malinkej, ale furt tam bude:)...Hm, set od guarderu nevim, nevypada zle, ale treba by se me moc nelibilo, ze ma kovovou hlavu pistu, pac na NBUpu od systemy je takova tvrdsi guma, kdezto tohle je uplne tvrdy...Me uz mechac rozbila vzduchna od CA, takze bych o novej mel strach:)
Skóre : 0
reagovat
reagovat
9.12.2005 14:16Jelcin: re : CO je NBU
Jinak chces vyjmenovat co vsechno musi motorek spolecne s baterkou prekonat?...Odpor vzduchu ve valci, odpor lozisek, natahnuti raminka podavace, odpor soukoli....ac je bocni povrch zubu evolventa, ktera se odvaluje, tak tam je minimalni odpor...potom pist je v kolejnicich, takze treni pistu v kolejnicich, pak na pistovym kole je vacka, ktera tře o raminko prerusovace, tam je taky minimalni odpor...no a nakonec nejsilnejsi odpor-pruzina. A to by melo bejt vsechno...jestli jsem neco zapomnel, tak me nekritizujte, pac je tam hodne třecích soucastek a lehce se da na nekterou zapomenout...
Skóre : 0
reagovat
reagovat