Airsoft House . cz

Dnes je:
ico_basket_off.gif, 515B Košík: 0 položek za 0,-

Kontakty

Debatujte o:

Airsoftové akce:

Žádná akce v dohlednu,
naplánujte!

Nově v bazaru:

Diskuse

21.12.2005 22:32Marius: Válka
Zdar lidi mám tady dotaz.
Chtěli byste bejt ve válce? dokázali jst si přesstavit při akci, že ve vzduchu lítaj vopravdický kule který projdou většinou věcí za který se krejete? Dokážete si představit ten strach zvednout hlavu od země a něakam přeběhnout pod palbodu dávkou jenom třeba s palebným kritím od vašeho spolubojovníka?
Teda zkusil jsem si to představit na našem tréningu a v tom případě bych fat tu hlavu nezvedl........
Skóre : 0
reagovat
21.12.2005 22:40Jerry Carrevero: re : Válka
Nechtěl.Válka zabila miliony,ale nezachránila nikoho.A představit si to,alespoň myslím,že dokážu.
Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 8:18Ted_to_nereknu: re : Válka
Předně chci říct, že předchozí reakce se mi líbí a souhlasím s nimi, ale s tvým názorem naprosto ne! Chceš tímhle říct, že kdyby Hitler pokračoval ve svých plánech Holocaustu a válka s ostatními by mu v tom nezabránila, že by to bylo v pořádku a lidi by neumírali? Asi nevíš jaké měl plány s židy, cikány, slovany, atd... (mluvím o WW2)
Pak musím dodat něco co se vám možná líbit nebude, ale chci to tu zmínit: Pro mě by byla lepší smrt padnout za svoji zem, než jako dědek v domově důchodců... Ale málo kdo z vás to asi pochopí
Skóre : 1
reagovat
22.12.2005 12:47Jerry Carrevero: re : Válka
To tím říct nechci.Vím jaký plány s nima a náma měl,že Slovany chtěl poslat až do ohňový země,atp.
Ale asi máš do jisté míry pravdu.Zas na druhou stranu,němci by hitlera nenásledovali,kdyby tak nedostali na prdel v první světový.Trpěli čtyři roky a bylo jim to nanic.Takže mluvím o válkách celkově,né konkrétně o WW2.A ohledně umírání za vlast někde na frontě bych vážně nechtěl.Nechtěl bych jako mladej člověk naklusat do války a nechat se oddělat.Chápu,jak to myslíš,ale já bych nestál o to být hrdina.To přenechám jiným,třeba tobě.A myslím že umírání v domově důchodců na vozejku není důsledkem toho,že bych nešel do války.
Skóre : 0
reagovat
30.1.2006 16:04Marek von Mus: re : Válka
válka, war, Krieg, guerre, guerra, война ...
není snad narod, ktery by nemel toto slovo ve svem jazyce. Tak frekventovane a prece tak nenavidene. Ale proc? Kdyz prece odstranite to vrazdeni civilistu, genocidy, bombardovani, mareni lidskych zivotu, plytvani prirodnich zdroju a niceni prirody, tak je to prece skvela vec, ne? A o to tu jde. Bylo tady plno nazoru "co kdyby, ale kdyby,..." a to neni dobre. Vsechno vyse jemnovane k valce patri. A patri k tomu, at jiz chcete ci nechcete, terorismus. Ten nebezpecny fenomen, co je vsude kolem nas. Uz to zacina byt tak vyhrocene, ze kdyz se nekomu neco nelibi, tak proste zalozi hnuti, naverbuje par sfanatizovanych lidi a zacne vyhrozovat. Otazka je, kdo to odnese? Co treba par nevinych deti jedoucich do skoly?
Nostradamus predpovedel 3. svetovou valku na rok 2012. Muj nazor je, ze my ve valce jsme. A kdo vi, jak ma vypadat zrovna ta treti svetova? Co kdyz se jmenuje Terorismus?
Proto nesmime s teroristy sympatizovat. Ale ano, slysel jsem i par takovych nazoru. Chtel bych dotycne videt, jak se tavri, kdyz jim bomba zabije pulku rodiny. A nevahal bych pro to, abych tomu zabranil, nasadit zivot. Je to lepsi nez zemrit v posteli "v domove duchodcu". Lepsi nez sedet na zadku a cekat na "spaseni".
Zemrit za vlast.

Na konec jeden maly citat:
"Nemas pravo zivot vzit, pokud ho nemuzes vratit."
J.R.R. Tolkien
Skóre : 1
reagovat
21.12.2005 23:18Affares: re : Válka
No, tohle je na hlubsi zamysleni a jen tak to napsat na nedokazu. Samozrejme jsem nad tim uvazoval asi jako kazdy kdo se o valku zajima ci hraje airsoft trochu vic realne. Mluvil jsem s hodne lidmi co prosli valkou byt jako civilove nebo jako vojaci. Cetl jsem soustu knih a zapisku a zajimam se spis o lidske osudy nez o data. Treba takova zajimavost(nevim jestli je to spavne). Za druhe svetove byl vojak jmenem Arnie Martyr ktery zabil pres 230 Nemcu (nevim presne cislo). Zastavil cely utok nemcu podporovany tanky sam a posbiral vsechny mozna vyznamenani. V 70. letech spachal sebevrazdu protoze od valky nespal a trpel nocnimi murami. Vazne by nekdo z nas chtel necim podobnym projit? Dokaze si to vubec nekdo kdo nebyl v boji a v ohrozeni zivota predstavit?
Jeste bych rad napsal uryvek z jedne knihy:

"Musis se sebrat. Nemuzes se poustet do hovoru s lidmi, co jsou jeste v soku. Ale na mysleni nebyl cas, jen jsem videl, jak se kolem vali vsichni ti lide, jako by prave utikali pred vybuchem, a porad je to tahlo setrvacnoti od stredu stada, virili tu a tocili se do stran jako vetrnicky. S kusy mrtvych se diskutovat neda..."
Yvette Heřtová
ZÁKOPOVÁ VÁLKA

Nikdo nechce byt ve valce, nikdo nechce videt umirat sve kamarady tou nejstrasnejsi smrti, nikdo nechce videt to utrpeni a bolest ktere valka prinasi. A kdo ano... je blazen.
Skóre : 2
reagovat
21.12.2005 23:49vanhouten: re : Válka
Perfektni reakce. Moc se mi to libilo. Hned odpovim na hlavni otazku teto diskuze - Hodnekrat jsem nad tim premyslel jake to asi je, vedet ze "tam" nekdo na tebe miri a ty nevis kde je. Nez si ho stihnes vsimnout tak ti hlavou prozene kulku. Fuj takova predstava me desi.

Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 12:01Pavel22: re : Válka
Plně sohlasim s tretim prispevkem....
Radsi si nechat prosit hlavu za vlastni zem nez v krecich zemrit na vozejcku....
Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 12:12Apophis: re : Válka
Taky souhlasim, radsi padnu za vlast nez jako starej dedek...
Hned co dodelam gympl hlasim se na vojenskou vejsku a pak do armady!
Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 12:57Pietro: re : Válka
Jo takze to znamena, ze kdyz zadna valka nebude, tak pravdepodobne spachate sebevrazdu, nez abyste byli stary seschli dedci.....
Jo mate to pekne optimisticky namalovanej ten vas zivot... :))).
Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 13:06Miller: re : Válka
myslis, ze kdyz spachaj sebevrazdu, tak zemrou za svou vlast? premejslej trochu...
Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 13:53Mstitel: re : Valka
nevim, ale jak jsem si to tady precetl, tak mam z toho rozporuplny dojmy....co se stal ose stalo, nebudu to dal rozebirat, ale je potreba si uvedomit jedno:..pisete tady ze netouzite po tom byt hrdinove, to chapu, lae na druhou stranu si uvedomte, ze nez jste na tento svet prisli vy, nekdo, kdo v jakekoliv valce bojoval, bojoval za to, aby mi vsichni jsme se mohli probouzet do mirovych ran a prozit smysluplny zivot. A to je neco stalo a nebyl oto malo, mnozi to zaplatili zivotem, a tezko premysleli nad tim, ze umrou, nebou se doziji vysokeho veku a umrou treba v domove duchodcu....Je to o tom, ze to byli naprosto obycejni lide, kteri ale byli tim, cim vetsina z Vas neni a nikdy nebude a to vlastenci. Takze pokud mam psat sam za sebe, tak bych asi do valky sel, ne pro vyznamenani, ani pro prestiz, nybrz jen proto, protoze dosli k zaveru ze je to spravne. Nebyt takovych lidi, tak tu treba mnozi z nas dnes ani nejsme. A to, ze by nekdo z nas radeji sedel doma a cekal jak to dopadne v teple a v klidu, tak to je zbabelec a lidska troska, neschopna obetovat neco pro druhe...A nemeli bychom zapominat na to, co plati a platit bude navzdy a to: Nekdo musi umrit proto, aby ten druhy mohl zit....to snad mluvi za vse
Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 14:15Miller: re : Valka
To me pripomelo citat od Martina Luthera Kinga, ten zní: "Pokud clovek neobjevi duvod proc zemrit, neni hoden zit."
Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 14:20Johnny.cz: re : Valka
Ale ty hrdinové si neuvědomovali co se stane, (teď myslim amíky) američani tam poslali mladý namachrovaný kluky který si mysleli že bůhvíco nejsou , a to co se tam bude dít si uvědomili až moc pozdě
Skóre : 0
reagovat
2.1.2006 19:22van houten: re : Valka
promin abych te poopravil. Oni sem neposilali mlady namachrovany kluky. Ti kluci prisli sami do armady. To je trochu rozdil ne?
Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 14:52Jerry Carrevero: re : Valka
Se vším co si v tomhle příspěvku napsal souhlasím.Nepohrdám hrdiny,vážím si jich všech,
Horákový,Kubiše,Gabčíka a dalších,jenom říkám,že já hrdinou být nechci.Protože takovej prostě nejsem.
A ještě se tě zeptám,z čeho si vyvodil,že nejsme a nebudeme vlastenci?Na to bych rád slyšel odpověď.
Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 16:34Affares: re : Valka
Ano, ja psal o utrpeni a bolesti jake valka prinasi. Chtel jsem naznacit ze nekteri lide si mysli, ze kdyz si dukladne nacvici vojenske postupy, drily, palbu a vse okolo toho tak si mysli ze jsou pripraveni jit do valky bojovat a zabijet. Vetsina lidi by se zhroutila behem prvnich dnu boju ci byla zabita nebo (ten zbytek) by zatal zuby a sel umirat. Kdo z nas si to takhle uvedomuje?
Rovnez jsem nepsal o vlastenectvi, ve valce je to prazdny pojem. Tam se neumira za vlast, ale za kamarady vedle vas. Pokud mate moznost sezente si knihu kterou jsem vyse zminil. Je tam zajimave vyliceno jak velkolepa slova jako vlast, hrdinstvi a dalsi ztraceji vyznam v obrovske masineriji zabijeni a smrti. Tyto slova jdou udrzet pouze pri povstaleckych bojich ale to uz je neco jineho. Stejne tak moralka uz patri do jine kapitoly do ktere spadaji i tyto zminena slova.
Horáková, Gabčík, Kubiš, to byli vlastenci. Obětovali svůj život za vlast.
A jestli se pokladam za vlastenece? Sel bych do valky pokud by nas nekdo napadl, zabijel bych abych nebyl zabit. Ale podle me nemuze o sobe nikdo rict ze je vlastenec pokud pro vlast neco neobetoval ci nebojoval za ni.
Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 17:19DC: re : Valka
hrdinové dělají věci,které normální člověk neudělá (postaví se za prot. kanon a zastaví postup tankovýho praporu.hrdina bude,když se mu to povede (pak ovšem bude mit až do konce smrti noční můry,protože když slyšíš,jak řvou lidi co hořej a vylezli z tanku a hořej,škvařej se atd...)a když se mu to nepovede a hned ho sejmou, tak to bude jen člověk,kterej chtěl udělat něco, na co prostě neměl (štěstí či co).pokud byste někdo z vás zažil,když tank vašeho kamaráda pohltí plameny a z průlezu vyskakují hořící postavy a ječí, vy mu můžete pomoct, ale ste nějak jaksi posraný a nepomůžete mu, tak máte taky noční můry a pak až seberete odvahu,tak to skoncujete se sebou.
Proto ve válce a po válce bylo docela dost sebevražd ať už z tohoto důvodu,nebéo z jiného...


fakt že bych šel do války, i kdybych měl umřit hned v 1. den války,ale udělal sjem něco pro vlast,takže můžu vlastně umřit s čistym svědomym...
Skóre : 0
reagovat
22.12.2005 19:16Jerry Carrevero: re : Valka
Já nereagoval na tebe Affareusi,ale na Mstitele.
A ohledně toho vlastenectví s tebou souhlasím uplně.
Skóre : 0
reagovat
25.12.2005 11:05Slower: re : Valka
Se skoro vsemi nazory souhlasim. Ja bych do valky sel, ne protoze se pokladam za hrdinu ci vlastence ale protoze bych nechtel doma sedet s pocitem ze jini umiraji zatimco ja se bojim. Byla by to takova nutna povinost (jako skola nebo tanecni:-)
Skóre : 0
reagovat
25.12.2005 13:32Tommyxxx: re : Válka
Mimochodem, většina válek byla tak krvavých hlavně proto, že se dobrovolně hlásily tisíce lidí v přesvědčení, že jejich zem je ta nejlepší a je jediná v právu (viz. 2. sv. v.), a aniž by měli o příčinách války nějaké objektivní informace - myslím, že tomu říkali "pravé vlastenectví."

Docela by mě zajímalo, jaká je motivace lidí, kteří by do války kvůli vlastenectví šli - mohl by mi někdo z nich odpovědět? (prosím neodpovídat argumenty typu "radši umřít ve válce než na vozejku" - tenhle argument se dá použít v jakémkoli spojení, např. "radši skočit z mostu než skončit na vozejku").
Skóre : 0
reagovat
25.12.2005 13:47Miller: re : Válka
Co treba branit svoji zem proti utlaku? Branit svoje rodiny?
Skóre : 0
reagovat
25.12.2005 17:44Jerry Carrevero: re : Válka
Do takový války,pravda bych asi šel.Ale nechce se mi prostě bejt jen to "maso" co jich devět z deseti(ebo i víc) chcípne.
Skóre : 0
reagovat
25.12.2005 18:34al-Adam [ASP]: re : Válka
Uprostřed Evropy (unie,aliance, kdovíčehoještě) nemůže už vlastně dojít k ozbrojenému konfliktu rozsahu 1. a 2. světové. Aspoň si to já neumím představit. Přijde vám pravděpodobné, že to němci zkusí ještě jednou ?
Ale v případě že by se arabáši od Turecka až po záliv sjednotili a vyrazili v tancích k Atlantiku, kdybych musel, šel bych... pevně sevřel fasovanýho škorpa a postupoval v zákrytu za jednou z našich třiceti T72jek, pod krycí palbou ze dvou gripenů a jedný alcy :o)
Skóre : 0
reagovat
25.12.2005 19:18Luther-King: re : Válka
Hlavne kdyby zacla 3.svetova tak kazda vetsi zem ma atomovky,nezustal by tu kamen na kameni.....
Skóre : 0
reagovat
30.12.2005 17:23Tommyxxx: re : Válka
Pro Miller:

To je pravda, ale co potom, když se obrana podaří a začne protiútok? Pak jsi ty ten, kdo chodí po cizí zemi a dělá svinstva...
Skóre : 0
reagovat
25.12.2005 22:15DC: re : Válka
odpověď na tommyxxx:
já s imyslim,že to je to samý jako u fotbalu. Musíš přímo u otho bejt,nemůžeš sedět doma a čekat jak to dopadne.musíš se toho zúčastnit,si část celku...
Skóre : 0
reagovat
26.12.2005 23:45Pietro: re : Válka
Pravda... U fotbalu muzes byt pasivni nebo aktivni fanousek :D. Bud budes sedet doma u bedny s Budvarem (prosim nereste, ze vy mate radsi Plzen nebo Gambace, to je jedno... :D), nebo pujdes podporit sve oblibence... Samozrejme za predpokladu, ze jim nebudes nadadvat (ve valce bych to prirovnal k friendly-fire...).
Skóre : 0
reagovat
30.12.2005 16:42Bludra: re : Válka
Jak to tak vidim, vetsina zucastnenych v diskusi ma celkem realny nahled na to, co to valka je... Taky jsem mel pomyleny nazor, ze valka je kratochvile hrdinu a vicemene zabavny boj pro ty ostatni... pak vylezly PC hry jako Medal of Honor, a taky mi doslo, ze ti chudi nemci, povetsinou vybaveni jen ubohymi Mauserovkami to asi taky nemeli zrovna snadne... pak i Call of Duty, ktery nebohym mladatum vtlouka do hlav, ze kazdy tupec si muze se svym supermocnym BARem procistit cestu celou divizi Waffen SS... Konecna lekce pro mne byla Airsoft, kdyz jsem sedel za kerem, a prede mnou pomalu padaly vetvicky, rozstrelovane 6mm kulemi... a co teprva 7.62x39!
Nemyslim, ze byt ve valce je tak hrozne, tedy aspon pokud jste polosileni, cynicti a zivotem pohrdajici militantni monstra jako ja. Pokud vasi oblibeni autori jsou Remarck, Rommel nebo Guderian. Ano, i takovi lide jsou, co maji radost z okolo letajicich koncetin a revu zabijenych... mno, zajimalo by mne, co by to udelalo s moji psychikou.
Bludra out.
Skóre : 0
reagovat
30.12.2005 17:10Miller: re : Válka
Kdo je to prosim "Remarck"? Jesli myslis E. M. Remarquea tak mi prosim rekni, kde jsi prisel na to ze miloval zabijeni lidi a jejich rev? Cetl jsi od nej nekdy nejaky roman? Rika ti neco treba "Na Zapadni fronte klid" Ano, jsou tam veci vyliceny dost brutalne, hlavne znamy "rev" koni co umirali, ci spise neskutecne trpeli pri naletech, ale to nic nemeni na tom, ze Remarque nebyla krvelacna zruda, u Rommela a Guderiana je to dost mozne.
Skóre : 0
reagovat
3.1.2006 8:26Mstitel: re : Valka
asi toho moc o Rommelovi nevis, kdyz si myslis, ze to byla zruda. Myslim, ze takovych jako byl on bylo v nemecke armade malo. Nikdy nepachal zverstva a o zajate vojaky se jeho jednotky staraly v ramci moznosti, tzn, nedochazelo k zabijeni atd. On byl totiz Pan General, tim se ho nechci zastavat, ale precetl jsem o nem dost knih a proto muzu rict, ze zruda nebyl....A co se tyce vlastenectvi, neni to o tom, ze pujdete do valky a budou z vas hrdinove, jak jste mnozi pochopili, ale je to o tom, ze mate ke svy zemi vztah a moralni odpovednost za to,co se deje nebo muze stat. Nikdo nebude nikoho nutit, je to jen o charakteru kazdeho cloveka, protoze nikdy neni nic zadarmo, ani svoboda...mimochodem, jednou nekdo rekl "ztratit svobodu je lehke, ale ziskat ji zpet, je nesmirne tezke"....a jak jsem rekl, lide kteri za nas bojovali abychom se dnes meli tak jak se mame, byli jen obycejni lide, kteri se hrdiny stali v ocich zbabelcu, kteri radeji sedeli doma a cekali jak to dopadne
Skóre : 0
reagovat
3.1.2006 14:43NevlastenecNehrdina: re : Válka
Jsem docela rad, ze je porad jeste dost pomatenecj deti, co se necha postrilet za vlast, misto nas starsich, kteri uz mame rozum a pred kulomety se nezenem ;-)
Skóre : 0
reagovat
ico_key.gif, 111B

Přihlášení

Jméno: Heslo:  
+ registrace | zapomenuté heslo?
ico_glass.gif, 554B

Vyhledávání

ico_mnews.gif, 107B

MailNews

Chcete-li být informováni o novinkách a změnách cen na tomto serveru, zadejte zde e-mailovou adresu a stiskněte odpovídající tlačítko.

Spolupracujeme

HISTORICKÉ ZBRANĚ, HISTORICKÉ KOSTÝMY, MEČE, KATANY, KUŠE - Historické zbraně, Luky, Kuše, Historická zbroj, Historické kostýmy, Kožené výrobky, Historické stany, většina zboží skladem, ručně kované výrobky, nože.

Paintball pro Kadaň, Žatec, Chomutov, Most a okolí

©2008 AirsoftHouse.cz, všechna práva vyhrazena application by MyHome | design by Frog-Graphics
TOPlist