Skóre : 0
reagovat
reagovat
19.4.2006 22:31Jelcin: re : jednotlivy...
No hele...rknu to asi takle...Pokazdy kdyz zmacknes spoust, do vidlicky ti zadede hrot, kterej spoji obvod a zbran vystreli..Tim padem cim vickrat zmacknes spoust, tim vic se opotrebovavaj kontakty...ale nemusis se bat, ze bys zrusil kontakty za jednu sezonu:)
Skóre : 0
reagovat
reagovat
19.4.2006 22:35chodec: re : jednotlivy...
blbost, to s tema kontaktama: zas takovej rozdil mezi automatem a jednotlivakama tam nebude, proste tohle jen tak neznicis
kdyz strilis na semi tak vnitrnosti spis setris, bo nestrilis tolik, takova storanna davka ti to bude nicit vic...
kdyz strilis na semi tak vnitrnosti spis setris, bo nestrilis tolik, takova storanna davka ti to bude nicit vic...
Skóre : 0
reagovat
reagovat
20.4.2006 7:18partizan: re : jednotlivy...
Kontakty by měli být dimenzovány na větší proud než pojistka, aby se neodírali se používá elekrto vaselína (dokonce vodí i el. proud), převodovce ohledně rázů je to jedno jestli jede auto nebo safe. Akorád batterie dostávaj s proudovejma nárazama na pr***, pokud nejsou předimenzovaný tz.u NiCd kapacita (mA/h) je větší než jmenovitý proud motoru (A) x 10. Potom zbývá motor ty nárazy ho můžou víc zahřejvat, ale neviděl bych to nebezpečně. Toť logický názor můj.
Skóre : 0
reagovat
reagovat