Skóre : 0
reagovat
reagovat
5.5.2005 10:56Ruda: re : Navrtávání hlavy pístu u AEG
To by mě taky zajímalo,musíme to zde nějak pořešit.:-)
Já si myslím že když se to navrtá tak se zlepší těsnost hlavy pístu ve válci,a nebo ne???
Já si myslím že když se to navrtá tak se zlepší těsnost hlavy pístu ve válci,a nebo ne???
Skóre : 0
reagovat
reagovat
5.5.2005 11:19partizan: re : Navrtávání hlavy pístu u AEG
Nevym co máte teda na mysli navrtáním hlavy pístu,jestli to chápu dobře tak dle mích tecnických znalostí o kompresi ti po pracovním zdvihu zůstane ve válci větší zbytkové množství hnacího média (vzduchu)=menší hnací tlak v hlavni=menšíúsťová rychlost=
a)menší dostřel
b)menší rotační vztlak (efekt hop-up)
Jedinou výhodu,kterou bych přiznal je odlehčení pístu=menší setrvačné síly=
a)menší zatížení pohonné jednotky při natahování
b)větší rychlost pístu při pracovním zdvihu (podobně jako u zesílení pružiny)
a)menší dostřel
b)menší rotační vztlak (efekt hop-up)
Jedinou výhodu,kterou bych přiznal je odlehčení pístu=menší setrvačné síly=
a)menší zatížení pohonné jednotky při natahování
b)větší rychlost pístu při pracovním zdvihu (podobně jako u zesílení pružiny)
Skóre : 0
reagovat
reagovat
5.5.2005 11:32Jonny: re : Navrtávání hlavy pístu u AEG
Oni mají na mysli navrtání hlavy, aby tlak vytlačil více těsnění na pístu. Tím se i sníží únik plynu kolem pístu.
Nic proti zlepšování, ale pokud s tím nemáte zkušenosti, tak si radši kupte upgrade, kde je to již funkčně vyřešeno ;o)
Nic proti zlepšování, ale pokud s tím nemáte zkušenosti, tak si radši kupte upgrade, kde je to již funkčně vyřešeno ;o)
Skóre : 0
reagovat
reagovat
5.5.2005 12:50partizan: re : Navrtávání hlavy pístu u AEG
To pořád nechápu. Když do něčeho navrtám díru tak se mi akorát zmenší tvarová pevnost. To jako, že se tlakem v komoře roztáhne píst a zatlačí víc těsnění na stěn válce to s mi nezdá. Nemáte nekdo odkaz nebo nějakou dokumentaci, kde se dá něco o tom dozvědět?
Skóre : 0
reagovat
reagovat